Εισηγήτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξυπηρέτησης και πωλήσεων με εξειδίκευση και πιστοποίηση στα: Principles of Customer Service & Customer Experience Management.
Με ποικίλη εμπειρία στην θεωρητική καθώς και πρακτική εκμάθηση των ανθρώπων στον τομέα της εργασίας τους, κατεύθυνση, καθοδήγηση, ανάπτυξη αυτών από το αρχικό στάδιο της πρόσληψής τους έως και τον σχεδιασμό και την εκτέλεση εκπαιδευτικών προγραμμάτων «on the job training».
Με σπουδές στον τομέα του Marketing και κατόπιν της της μακράς θητείας της στον τομέα της εστίασης και εξυπηρέτησης πελατών, απέκτησε σφαιρική και πολυεπίπεδη γνώση του τομέα της.
Συμμετοχή στα ετήσια professional bar-tending sessions, καθώς και στους διαγωνισμούς barista.
Υπεύθυνη εκτέλεσης τριήμερων εκπαιδευτικών προγραμμάτων εκμάθησης και παρασκευής προϊόντων καφέ και μενού καταλόγου της αλυσίδας.
Διετέλεσε 15ετή πορεία σε μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης και καφέ του ομίλου Vivartia ως εκπαιδεύτρια προσωπικού και διοίκησης.